FVGTerritorio

Con l’Università di Udine corsi gratuiti on line di friulano per i dipendenti pubblici

Anche quest’anno il Centro interdipartimentale per lo sviluppo della lingua e della cultura del Friuli (Cirf) dell’Università di Udine propone i corsi gratuiti di lingua friulana rivolti ai dipendenti della Pubblica amministrazione.

Lunedì 28 marzo, avrà inizio, la sessione primaverile, del corso base, che proseguirà fino a lunedì 4 maggio. Da lunedì 16 maggio a mercoledì 15 giugno, si terrà il livello intermedio. Entrambi i corsi sono suddivisi in 10 incontri, che si svolgeranno sulla piattaforma Teams ogni lunedì e mercoledì, dalle 15 alle 18, per un totale di 30 ore.

Per informazioni e iscrizioni, contattare la segreteria organizzativa del Cirf al 0432 556480 o a cirf@uniud.it o sportel.furlan@uniud.it. Il modulo di iscrizione è scaricabile all’indirizzo http://cirf.uniud.it.

Al termine del percorso formativo è previsto un esame, per valutare le competenze acquisite. I corsisti che supereranno la prova finale e avranno frequentato almeno l’80% delle ore conseguiranno un attestato di frequenza.

L’iniziativa è realizzata grazie ai fondi della legge 482 del 15 dicembre 1999 (“per la tutela delle minoranze linguistiche storiche”). L’attività, inoltre, risponde alle indicazioni della L.R. 29/2007, che prevede l’uso della lingua friulana negli Enti Pubblici e nelle società di servizi alla popolazione in attuazione dell’art.6 della Costituzione e dell’art.3 dello Statuto della Regione.

IN MARILENGHE

Ancje par chest an il Centri interdipartimentâl pal svilup de lenghe e de culture dal Friûl (Cirf) de Universitât di Udin al propon i cors gratuits di lenghe furlane pai dipendents de aministrazion publiche.

Lunis ai 28 di Març si inviarà cors di nivel base, che al larà indevant fin a lunis ai 4 di Mai. Di lunis ai 16 di Mai a miercus ai 15 di Jugn, si fasarà chel di nivel intermedi. Ducj i doi i cors a son ripartîts in 10 incuintris, che si fasaran su la plateforme Teams ogni lunis e miercus, des 3 dopo misdì aes 6 sot sere, par un totâl di 30 oris.

Par informazions e iscrizions, si à di contatâ la segretarie organizative dal Cirf al 0432 556480 o aes direzions di pueste eletroniche cirf@uniud.it e sportel.furlan@uniud.it. Il modul di iscrizion al è in rêt e si pues discjamâlu dal sît http://cirf.uniud.it.

Ae fin dal percors formatîf al è previodût un esam pe valutazion des competencis acuisidis dilunc vie dal cors. Ai corsiscj che a passaran la prove finâl e a varan frecuentât almancul l’80% des oris ur viignarà dât  un atestât di frecuence.

La iniziative e ven inmaneade fate in graciis dai fonts previodûts de leç 482 dai 15 di Dicembar dal 1999 (“pe tutele des minorancis linguistichis storichis”).Cun di plui, la ativitât metude adun e  rispuint aes indicazions de L.R. 29/2007, che e previôt l’ûs de lenghe furlane intai Ents Publics e intes societâts di servizis pe popolazion daûr dal art. 6 de Costituzion e dal art. 3 dal Statût de Regjon.