CarniaCulturaSpettacoli

“Seradis di ridadis” ritorna a Tolmezzo con quattro appuntamenti

Si rinnova l’appuntamento con “Serate di risate” la rassegna di teatro amatoriale in marilenghe. Quattro gli spettacoli del cartellone organizzato dal Comune di Tolmezzo in collaborazione con l’Associazione Teatrale Friulana, il supporto della Società Filologica Friulana e il patrocinio dell’ARLEF-Agenzia regionale per la lingua friulana.

Il sipario del teatro Candoni su questa undicesima edizione si aprirà sabato 15 ottobre con “La Famee Addams – La magjie dal frico” proposto dalla Compagnia Teatrale di Ragogna. Si proseguirà sabato 22 ottobre con “O sin dal gjat”, interpretato dall’associazione teatrale “Teatri di Paîs” di Buja. Per la terza data, quella di sabato 29 ottobre, la Compagnia Teatrale di Sclaunicco di Lestizza “La Pipinate” porterà in scena “La ale o la cuesse”. Chiude la rassegna sabato 5 novembre, lo spettacolo “Il Miedi par fuarce” del Gruppo teatrale El Tendon di Corno di Rosazzo.

Tutti gli spettacoli avranno inizio alle 20.30, il costo del biglietto è di € 5,00 per gli adulti, gratuito per i bambini e i ragazzi fino ai 16 anni. Come di consueto, l’iniziativa farà da apripista alla 52ma Stagione di Prosa della Carnia.

Il calendario completo delle rappresentazioni è disponibile sul sito internet www.comune.tolmezzo.ud.it oppure allo Sportello del Cittadino del Comune di Tolmezzo.

Per informazioni ci si può rivolgere all’Ufficio Cultura (0433 487987).

IN MARILENGHE

Si rinove l’apontament cun “Seradis di ridadis”, la rassegne di teatri amatoriâl in marilenghe. Il program al previôt cuatri spetacui, daûr de organizazion dal Comun di Tumieç, in colaborazion cu la Associazion Teatrâl Furlane, cul supuart de Societât Filologjiche Furlane e cul patrocini de ARLeF Agjenzie Regjonâl pe Lenghe Furlane.

Il sipari dal teatri Candoni, par cheste 11e edizion, si vierzarà sabide ai 15 di Otubar cun “La Famee Addams – la magjie dal frico” cu la Compagnie Teatrâl di Ruvigne. Sabide ai 22 di Otubar e je la volte di “O sin dal gjat”, interpretât de associazion teatrâl “Teatri di Paîs” di Buie. La tierce date e sarà sabide ai 29 di Otubar, cu la compagnie teatrâl di Sclaunic di Lestize “La Pipinate” che e met in sene “La ale o la cuesse”. La Rassegne si sierarà sabide ai 5 di Novembar cul spetacul “Il miedi par fuarce” de compagnie “El Tendon” di Cuar di Rosacis.

Ducj i spetacui a tacaran aes 20.30. Il biliet al coste € 5,00 pai adults, al è a gratis pai fruts e pai zovins fin a 16 agns. Come par solit, cheste iniziative e je chê che e tache la 52e Stagjon di Prose de Cjargne.

Dut il calendari des rapresentazions si cjatilu tal sît internet www.comune.tolmezzo.ud.it, o pûr li dal Sportel dal Citadin di Tumieç.

Par vê plui informazions si pues indreçâsi al Ufici Culture (0433 487987).