Ritorna a Tolmezzo la rassegna di teatro brillante in lingua friulana
È giunta alla quattordicesima edizione la rassegna di teatro amatoriale in lingua friulana “Serate di risate”. Tre gli appuntamenti in programma che vedranno avvicendarsi sul palco del Teatro comunale “Luigi Candoni” di Tolmezzo altrettante compagnie teatrali.
Ad aprire la rassegna, venerdì 19 settembre, “Teatri Viart” di Muzzana del Turgnano con “Cuasi cuasi mi fâs un sbatudin”; venerdì 3 ottobre sarà la volta dalla compagnia “Clâr di Lune” di Bertiolo che rappresenterà “Il zavaion”; venerdì 10 ottobre, ultima data, sul palco del Candoni, il gruppo “Agnul di Spere” di Codroipo porterà la commedia “Canicule”.
Serate di Risate è un’iniziativa organizzata dal Comune di Tolmezzo, patrocinata dell’ARLeF – Agenzia regionale per la lingua friulana e della Società Filologica Friulana. Hanno collaborato alla realizzazione della manifestazione l’Associazione Teatrale Friulana e lo Sportello regionale per la lingua friulana dell’ARLeF per la traduzione promozionale dei testi.
Tutti gli spettacoli avranno inizio alle 20.30, il costo del biglietto è di 5,00 euro per gli adulti mentre è gratuito per i bambini e i ragazzi fino ai 16 anni.
Come di consueto, l’iniziativa fa da apripista alla Stagione di Prosa della Carnia che, anche in questa edizione, la 55a, presenterà un cartellone ricco di spettacoli di alta qualità.
IN MARILENGHE
La rassegne di teatri amatoriâl in lenghe furlane “Serate di risate” e je rivade ae edizion numar cutuardis. Trê compagniis teatrâls si daran la volte sul palc intai trê apontaments che a son in program.
A screâ la rassegne, vinars ai 19 di Setembar, e sarà la compagnie “Teatri Viart” di Muçane cun “Cuasi cuasi mi fâs un sbatudin”; vinars ai 3 di Otubar al tocjarà ae compagnie “Clâr di lune” di Bertiûl che e metarà in sene “Il zavaion”; vinars ai 10 di Otubar, ultime date, sul palc dal Candoni, il grup “Agnul di Spere” di Codroip al puartarà in sene la comedie “Canicule”.
“Seradis di Ridadis” e je une iniziative inmaneade dal Comun di Tumieç, cul patrocini de ARLeF – Agjenzie regjonâl pe lenghe furlane e de Societât Filologjiche Furlane. La manifestazion e je realizade cu la colaborazion de Associazion Teatrâl Furlane e dal Sportel regjonâl pe lenghe furlane de ARLeF che al à voltât par furlan i tescj promozionâi.
Ducj i spetacui a tacaran aes 20.30; il biliet al coste 5,00 euros pai adults e al è a gratis par fruts e zovins fin a 16 agns.
Come che al è par solit, cheste e je la prime iniziative che e invie la Stagjon di Prose de Cjargne: rivade ae sô edizion numar 55, ancje chest an e proponarà un program siôr di spetacui di cualitât.
